Morten Bregensted Skrevet December 31, 2019 Rapporter Share Skrevet December 31, 2019 Hej folkens Jeg vil gerne kunne styre min port over ihc'en Men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal få den tilsluttet Vilket modul skal jeg bruge? Har vedhæftet el-diagram over port styringen (x1) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret December 31, 2019 Rapporter Share Besvaret December 31, 2019 Der er mange muligheder. Du har jo en styring som åbner for en del muligheder. Måske kan den endda også fortælle om porten er åben eller lukket, hvis ikke skal du måske have en switch/magnet kontakt på der kan give dig status Men prøv at starte med at prøve at forbinde 9 og 10 på hoved print og se om den åbner og dernæst forbind 11 og 12 det burde lukke. Prøv så at se hvordan porten opfører sig hvis den er åben og du beder den åbner og omvendt med lukke. Når du har styr på det skal du have relæ på de to indgang Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Bregensted Besvaret December 31, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 31, 2019 1 time siden, Mikkel Skovgaard skrev: Der er mange muligheder. Du har jo en styring som åbner for en del muligheder. Måske kan den endda også fortælle om porten er åben eller lukket, hvis ikke skal du måske have en switch/magnet kontakt på der kan give dig status Men prøv at starte med at prøve at forbinde 9 og 10 på hoved print og se om den åbner og dernæst forbind 11 og 12 det burde lukke. Prøv så at se hvordan porten opfører sig hvis den er åben og du beder den åbner og omvendt med lukke. Når du har styr på det skal du have relæ på de to indgang Porten reagerer fint når jeg forbinder klemmerne Vilket relæ vil du anbefale? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret January 1, 2020 Rapporter Share Besvaret January 1, 2020 De her relæer kan bruges på et output modul:https://www.elsag.dk/relae-24v-ac Kontakten bruges så til at åbne eller lukke porten med. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret January 2, 2020 Rapporter Share Besvaret January 2, 2020 Har du et output 24 kan du sætte disse relæ'er på udgangen: 24V dc relæ Har du et output 230 kan du sætte disse relæ'er på udgangen: 230V ac relæ Åbn port: Forbind relæets klemme 11+14 til din åbnefunktion på port styringens 9+10. Luk port: Forbind det andet relæ's klemme 11+14 til din åbnefunktion på port styringens 11+12. Derefter laver du programmet så du sender en kort puls for at aktivere din åbne/lukke funktion. Du kan søge lidt her på siden, der er en der har lavet en styring til garageport også med overvågning/status på port. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Morten Bregensted
Hej folkens
Jeg vil gerne kunne styre min port over ihc'en
Men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal få den tilsluttet
Vilket modul skal jeg bruge?
Har vedhæftet el-diagram over port styringen (x1)
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts