Frank Nørager Skrevet February 10, 2009 Rapporter Share Skrevet February 10, 2009 Hej alle jeg har købt ny pc og inst.software V1.31.jeg kan ikke komme i kontakt med IHC Control.på pc er det Vista home premium.jeg har prøvet at inst.USB program uden held Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret February 10, 2009 Rapporter Share Besvaret February 10, 2009 kommer pc´en ikke med en besked om "ny hardware er fundet"husk at give programmet "administrator rettigheder" ved installation i vista Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Frank Nørager Besvaret February 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 10, 2009 Ja der kommer besked med at der er ny hardware er fundet,det gør den hver gang jeg tager USB ud og sætter den i igen og jeg har været inde og ændre administrator rettigheder i vista.Har været ind i com port og ændre,uden held på cd rom Systemkrav står der Softwaren kører på Windows 98-Windows 98 SE-Windows NT4 med Service Park4 eller nyere-Windows 2000-Windows XP.Mem der står ikke noget om Windows Vista Home Premium,kan det være derfor at Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret February 11, 2009 Rapporter Share Besvaret February 11, 2009 prøv at kør installation som "XP kompatibel" Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rene S. Olsen Besvaret February 11, 2009 Rapporter Share Besvaret February 11, 2009 Vista er noget værre l... sammen med IHC. Prøv at slå alt hvad du har af virusscannere, virewalls og Windows Defender fra. Det plejer at lave en masse bøvl. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rene S. Olsen Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Du skal så også lige prøve at gå ind på wwww.lkkundeservice.dk User: - (Bindestreg) Password: - (Bindestreg), vælg IHC Software, RS232 til USB konverter/, Vista og download og installer den driver der ligger der. Så skulle det køre. Vista kan nemlig ikke bruge standarddriveren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Er der USB-stik på controlleren? Så skal du nemlig installere IHC Visual version 2.60. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Frank Nørager
Hej alle jeg har købt ny pc og inst.software V1.31.jeg kan ikke komme i kontakt med IHC Control.på pc er det Vista home premium.jeg har prøvet at inst.USB program uden held
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts