Kasper Folman Skrevet December 30, 2019 Rapporter Share Skrevet December 30, 2019 Hej. Min kone og jeg overtog i december et hus med en masse IHC. Jeg har en del erfaring med styring, IT, programmering osv. Så er ikke helt blank. Men jeg syntes det her alarm ting har været lidt svær at komme i gang med. Alt udstyret er der, det er blot opsætningen. Er der mon nogen her som kunne tænke sig at bruge en times tid med teamviewer og mig i den anden ende, for at få skubbet mig lidt igang, eller kan referere mig til noget dokumentation, evt en "get startet" guide? På forhånd tak. Kasper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret December 30, 2019 Rapporter Share Besvaret December 30, 2019 Indlæs Alarm blokken i Visual (vælg alarm blokken og tryk F1). Der er en rimelig god forklaring deri. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts