Anders Kudsk Skrevet December 29, 2019 Rapporter Share Skrevet December 29, 2019 Hej Eksperter Er der nogle der har en løsning, så IHC remote (på android) holder forbindelsen til Controlleren? Lige nu skal den connecte hver gang jeg har været ovre i en anden app og vender tilbage - det vil jeg gerne slippe for. Venligst Anders Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret December 30, 2019 Rapporter Share Besvaret December 30, 2019 Jeg tror det er den måde appén er konstrueret på. Den gør det samme på iphone. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret December 30, 2019 Rapporter Share Besvaret December 30, 2019 Måske kan du være heldig i indstillinger på telefonen at tillade at appen kører i baggrunden.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Anders Kudsk
Hej Eksperter
Er der nogle der har en løsning, så IHC remote (på android) holder forbindelsen til Controlleren?
Lige nu skal den connecte hver gang jeg har været ovre i en anden app og vender tilbage - det vil jeg gerne slippe for.
Venligst
Anders
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts