Jeg er rimelig ny (Første dag med openhab og ihc). Jeg er ved at bygge nyt hus og leger med IHC installationen.
Jeg vil gerne køre stemmestyret IHC via Google og kan dermed se at Openhab er det oplagte valg. Openhab er opsat på PI og køre. Jeg kan dog ikke helt finde rundt i sitemap og items.
//Bryggers/Gang
Switch IHCELKOController_BryggersGangVedDRTilGarageLKFUGATryk6TastTrykVerstHJre "Spots i gangen" <light> ["Spots"] {ihc="<4c363c83,>[ON:731226:100],>[OFF:731226:100]"}
Nogle som kan hjælpe mig lidt på vej, hvad jeg gør forkert, den tænder ikke når jeg trykker på kontakten i Basicui, ej heller vises den i Google Home (Cloud er sat op og køre online, jeg kan dog ikke se noget i Items under myopenhab.org)
Spørgsmål
Sejer
Hej.
Jeg er rimelig ny (Første dag med openhab og ihc). Jeg er ved at bygge nyt hus og leger med IHC installationen.
Jeg vil gerne køre stemmestyret IHC via Google og kan dermed se at Openhab er det oplagte valg. Openhab er opsat på PI og køre. Jeg kan dog ikke helt finde rundt i sitemap og items.
Mit simple sitemap indtil nu:
sitemap home label="Applestreet27" { Frame label="Bryggers/Gang" { Switch item=IHCELKOController_BryggersGangVedDRTilGarageLKFUGATryk6TastTrykVerstHJre } Frame label="Værelse Have" { Switch item=IHCELKOController_VRelseHaveVedDRLKFUGATryk6TastTrykVerstHJre } Frame label="Lille Badeværelse" { Switch item=IHCELKOController_LilleBadevRelseVedDRLKFUGATryk6TastTrykVerstHJre } }
Og min Bryggers/Gang .items
Nogle som kan hjælpe mig lidt på vej, hvad jeg gør forkert, den tænder ikke når jeg trykker på kontakten i Basicui, ej heller vises den i Google Home (Cloud er sat op og køre online, jeg kan dog ikke se noget i Items under myopenhab.org)
Screenshot fra IHC Visuel og Openhab.
Link til kommentar
Del på andre sites
15 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts