Coralreef Skrevet December 27, 2019 Rapporter Share Skrevet December 27, 2019 Nogen her som har erfaring med deres G3 cam - overvejer 3stk, sammen med nye PoE switche og deres Cloud Key 2 som NVR... Har AP Pro i forvejen og det er bare super grej... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret December 27, 2019 Rapporter Share Besvaret December 27, 2019 49 minutter siden, Coralreef skrev: Nogen her som har erfaring med deres G3 cam - overvejer 3stk, sammen med nye PoE switche og deres Cloud Key 2 som NVR... Har AP Pro i forvejen og det er bare super grej... Det har jeg. Det er super godt :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret December 27, 2019 Rapporter Share Besvaret December 27, 2019 Synes både deres G3 cams og deres cloudkey 2 er alt for peberet i forhold til hvad de giver. Specielt deres cams som eftersigende er nærmest låst fast til at kun køre via deres software/NVR. Det er lidt skidt. Derfor har jeg hverken deres cams eller deres cloudkey 2. Har til gengæld deres USG, cloudkey v.1 og 3 APére (1 pro og 2 lite). Og så et par switches med og uden POE. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Tonny Thornberg Jensen Besvaret December 27, 2019 Rapporter Share Besvaret December 27, 2019 Har 4stk Dome og en enkelt Flex køre på en gen 2. Skulle jeg vælge om eller et af mine Dome går i stykker vælger jeg nok g3 modellen, da Dome giver meget genskær fra ir led som sidder i dem. Men er yderst tilfreds, samt det har en "kone" brugerflade, så ja konen kan finde ud af det Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Coralreef Besvaret December 29, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2019 Tak for svar - jeg smider noget i kurv så ! @Kandersen syntes nu ikke det er så dyrt ? ~850-900kr for deres 8 ports PoE switch, ~1050-1100kr for deres 1080P CAM og ~1500kr for deres Cloud key med 1TB disk. Har kigget HIKVision og andet, og der bliver priserne det samme. Og så har den "seamless" integration altså mega værdi for mig - noget IHC systemet kunne lære meget af :) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret December 29, 2019 Rapporter Share Besvaret December 29, 2019 Hvis du kigger cam i udlandet, så er der flere som er noget billigere som fungere mindst lige så godt, eller bedre. Jeg har et Reolink RLC410. Det er super godt, og koster ca. det halve af et G3. Det virker ikke med Unifi NVR. Min couldkey kostede godt 700,-. Ja den er uden NVR og disk. Men den gør arbejdet i en almindelig privat bolig rigtig godt. Den 8 port POE switch du snakker om, det må være 60Watt modellen.. Bemærk, den er IKKE POE+ dvs den kan ikke køre alt Unifi POE. Den anden 8 port 150watt POE+ switch koster godt 1400,- Og ja, så det springende punkt for mig. Unifi kører ikke sammen med andet, fx ingen Google Home, Openhab eller lign.. Det er ikke godt, når man netop vil forsøge samle det hele. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 31, 2019 Rapporter Share Besvaret December 31, 2019 Jeg har 6 stk G3 og 2 stk Flex. Det virker super godt. NVR gratis software kører jeg på en PC i mit rack. Den kører også controlleren til mine AP'er og til 6-7 andre sites. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Coralreef Besvaret January 3, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 3, 2020 Tak for flere svar :) Har bestilt 3 G3 cams, 2 nye switche og deres Cloud Key 2 - så må vi se om jeg bliver glad og tilfreds :). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Coralreef Besvaret January 20, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 20, 2020 Vil bare sige - hold nu op det er et fedt produkt ! Ikke bare kvaliteten, men den app løsning du har til hele netværket, APere, switche og cams - det er satme i orden lavet, det må jeg sige. Varm anbefaling her fra, til dem som vil have super godt netværk hjemme, som er sat op på under 5 minutter af sig selv! Mikkel Skovgaard og Bjarne Sørensen 2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Coralreef
Nogen her som har erfaring med deres G3 cam - overvejer 3stk, sammen med nye PoE switche og deres Cloud Key 2 som NVR...
Har AP Pro i forvejen og det er bare super grej...
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts