norrev Skrevet December 21, 2019 Rapporter Share Skrevet December 21, 2019 Hej Jeg har liget fået en RPI op at kører med IHC Captain, jeg kan godt tilgå IHC Captain, men den kan ikke finde min IHC controler. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 21, 2019 Rapporter Share Besvaret December 21, 2019 5 minutter siden, norrev skrev: Hej Jeg har liget fået en RPI op at kører med IHC Captain, jeg kan godt tilgå IHC Captain, men den kan ikke finde min IHC controler. Hvordan kan den ikke finde den? Hvilken besked får du? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
norrev Besvaret December 21, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2019 Hej Mikkel Jeg har fundet fejlen, det var en fejl 40, så jeg er oppe at kører. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dam Besvaret December 23, 2019 Rapporter Share Besvaret December 23, 2019 Hej norrev, Hvad var fejl 40 problemet? Jeg har måske samme problem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
norrev Besvaret December 28, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 28, 2019 Jeg brugte forkert port nummer, men nu har jeg så det problem, at jeg kun kan nå den internt og ikke fra web. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 28, 2019 Rapporter Share Besvaret December 28, 2019 29 minutter siden, norrev skrev: Jeg brugte forkert port nummer, men nu har jeg så det problem, at jeg kun kan nå den internt og ikke fra web. Så skal du have portforward sat op. Jeg vil anbefale at du f.eks bruger port 8443 som rammer din rpi internt på 443 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts