Coralreef Skrevet December 18, 2019 Rapporter Share Skrevet December 18, 2019 Jeg har i lavet den klassiske funktion med at der sendes en mail hvis alarmen aktiveres... Idag skete det men der blev sendt mere end 6500 mails inden den stoppede ! Andre der har oplevet det og evt kender årsag - det tog lidt tid at få slettet igen !!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 18, 2019 Rapporter Share Besvaret December 18, 2019 Tænker du har brugt udgangen fra den røde diode som betingelse for dine SMSer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Coralreef Besvaret December 19, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 19, 2019 Ja det ser vist ikke rigtigt ud det jeg har lavet her - har brugt "indikering af alarm" og kan godt se at den pulser data ift PIR. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Coralreef
Jeg har i lavet den klassiske funktion med at der sendes en mail hvis alarmen aktiveres...
Idag skete det men der blev sendt mere end 6500 mails inden den stoppede !
Andre der har oplevet det og evt kender årsag - det tog lidt tid at få slettet igen !!!
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts