Per Aspelini Skrevet February 8, 2009 Rapporter Share Skrevet February 8, 2009 Hei,Er der noen som kan uploade en PowerUp FB, jeg finner ingen i min liste.Jeg trenger en PowerUP FB for å sette noen utganger etter at systemet er restartet.Finnes det noe FB eller funksjon for å restarte controlleren etter eks. 1 uke?MvhPer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Jung-Jensen Besvaret February 9, 2009 Rapporter Share Besvaret February 9, 2009 Hej PerDer er to FB i den nye version. 2.61.1.04. Følg med powerup.Anvendelse:Kan bla. Anvendes til at lave en gruppe af udgange eller sluk/tænd indgangen på andre funktionsblokke.Beskrivelse:Udgangen følger indgangen "følg". Under indstillinger er det muligt at bestemme den værdi. Som udgange skal have ved controller opstart.Der er ligeledes mulighed for at anvende pulser og scenearier som føler indgangen, F.eks. til brug for tænd/sluk af lysdæmpere.4.13. Powerup - Puls.Anvendelse:Ved controller opstart, giver blokken en kort pusl på udgangen.Der findes ikke nogen FB, som kan restarte Controlleren.Så hvis du har behov for dette, ville jeg sætte et ur på som slukker for Controlleren.. [file name=Power_Up.zip size=3124]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Power_Up.zip[/file]Power_Up.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Per Aspelini
Hei,Er der noen som kan uploade en PowerUp FB, jeg finner ingen i min liste.Jeg trenger en PowerUP FB for å sette noen utganger etter at systemet er restartet.Finnes det noe FB eller funksjon for å restarte controlleren etter eks. 1 uke?MvhPer
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts