Ola Skrevet December 5, 2019 Rapporter Share Skrevet December 5, 2019 Hej på er, Jag har fått en kallelse till Schneiders IHC- Webinar i nästa vecka (tisdag och torsdag). Tyvärr kan jag inte delta, men jag undrar om det är någon som vet om dessa läggs ut på nätet så man kan se dom i efterhand? Jag har mailat Schneider men inte fått något svar. Är det någon som skall deltaga här och som kanske kan spela in det och sedan lägga ut det på den här sidan? Hälsningar, //Ola Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Torben32 Besvaret December 8, 2019 Rapporter Share Besvaret December 8, 2019 Andre firmaer der afholder web seminar, sender som regel er link på mail bagefter. Meld dig til og se om Schneider ikke gør der samme. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ola Besvaret December 8, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 8, 2019 Har försökt komma ikontakt med dom, men tyvärr får jag inget svar.. Svårt att hitta rätt mailadress till dom som har hand om just detta Webinar.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Stefan Jørgensen Besvaret December 11, 2019 Rapporter Share Besvaret December 11, 2019 https://www1.lk.dk/seu/Webinars/H%26D/IHC/IHC01.html Ola 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ola Besvaret December 21, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2019 På 11.12.2019 at 07:49 , Stefan Jørgensen skrev: https://www1.lk.dk/seu/Webinars/H%26D/IHC/IHC01.html Hejsan, Är nu hemma ifrån min jobbresa, försökte svara och tacka dig för hjälpen när jag var iväg, men tydligen har det inte gått iväg.. Så ännu en gång, tack för hjälpen.. :-) Får önska dig och din familj en riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År.. //Ola Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Ola
Hej på er,
Jag har fått en kallelse till Schneiders IHC- Webinar i nästa vecka (tisdag och torsdag).
Tyvärr kan jag inte delta, men jag undrar om det är någon som vet om dessa läggs ut på nätet så man kan se dom i efterhand?
Jag har mailat Schneider men inte fått något svar.
Är det någon som skall deltaga här och som kanske kan spela in det och sedan lägga ut det på den här sidan?
Hälsningar,
//Ola
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts