Michael Giessing Skrevet February 8, 2009 Rapporter Share Skrevet February 8, 2009 Hej alle IHC brugere.Jeg er ny inden for IHC området og er ikke helt integreret i IHC Jeg har lysdæmper på mine lamper i stuen, men kunne godt i forbindelse med visning af film kunne dæmpe lyset på en knap, nu skal jeg jo holde knappen nede, indtil det dæmpes, men jeg kunne godt tænkte mig at kunne trykke på en knap og så at det dæmpes og til sidst slukkes over ti sekunder f.eks. er det muligt?På forhånd tak Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret February 8, 2009 Rapporter Share Besvaret February 8, 2009 Hvad lysdæmper er det? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Giessing Besvaret February 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 8, 2009 Hmm... er meget uerfaren, det er med "dimmer" hvis det er helt i skoven, må du godt skrive så må jeg lige finde ud af det nærmere :dry: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rene S. Olsen Besvaret February 8, 2009 Rapporter Share Besvaret February 8, 2009 Hvis det er en wireless dimmer kan det godt lade sig gøre. Men det kan ikke lade sig gøre hvis det er en af de fortrådede der sidder i tavlen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret February 8, 2009 Rapporter Share Besvaret February 8, 2009 Dimmer er bare den engelske betegnelse for lysdæmper, så det er lidt uspecifikt.... Der kan f.eks stå 300 Uni, 400 Uni, 350LR og 350 CR.Eventuelt kan det også være en Wireless dæmper i form af lampeudtag eller kombimodul. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Giessing Besvaret February 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 8, 2009 Den er "fortrådede" og sidder i tavlen. Så der er så ik' noget at gøre kan jeg læse mig til, men tak for hjælpen alligevel, fedt at man lige kan spørge nogen eksperter. Det ender jo med at man en dag selv bliver ekspert he he.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts