Ren+e Skrevet November 23, 2019 Rapporter Share Skrevet November 23, 2019 Hej jeg er lidt tvivl om visuel vs. viewer i visuel ser jeg i viewer ser jeg også input felt hvis jeg ændre en tid i f.eks et uge ur i viewer , så ser jeg ikke den ændret tid i visuel når jeg henter prg. ned igen på pcen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 23, 2019 Rapporter Share Besvaret November 23, 2019 Det gør din controller - og dermed serviceview. Når du lægger et program ned på controlleren, så er 2. proces "Henter aktuelle kørselsværdier", derefter bliver programmet lagt ned, for så igen at "Sender aktuelle kørselsværdier". Alle værdier fra visual bliver dermed overskrevet med de aktuelle. Dine aktuelle kørselsværdier bliver IKKE hentet hår du henter programmet, hvilket ville have været ønskeligt. Problemet er dog kun aktuel hvis du lægger et tomt projekt ned imellem op- og download. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ren+e Besvaret November 24, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2019 Tak for svar men hvorfor får jeg ikke vist den ændet tid i visuel , når jeg har ændret den i serviceview? ( hvis jeg ændre en tid i f.eks et uge ur i viewer , så ser jeg ikke den ændret tid i visuel når jeg henter prg. ned igen på pcen? ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 24, 2019 Rapporter Share Besvaret November 24, 2019 Fordi: 20 timer siden, Henning Pedersen skrev: Dine aktuelle kørselsværdier bliver IKKE hentet hår du henter programmet, hvilket ville have været ønskeligt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Ren+e
Hej
jeg er lidt tvivl om visuel vs. viewer
i visuel ser jeg
i viewer ser jeg også input felt
hvis jeg ændre en tid i f.eks et uge ur i viewer , så ser jeg ikke den ændret tid i visuel når jeg henter prg. ned igen på pcen?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts