Hop til indhold
  • 0

kontakt til visual 1.32 USB enhed ukendt

Palle Nygaard Jensen1354922232
 Share

Spørgsmål

:( er der nogen som kan hjælpe med tips til at genoprette kontakt med controller visual 1.32? Min PC melder USB enhed ukendt eller mangler driver. Jeg har afinstalleret og geninstalleret programmet uden held. Jeg anvender XP SP3. Jeg har haft slukket for spænæding til controlleren i mere end 1 min, uden held????
Link til kommentar
Del på andre sites

12 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

nu har jeg filen, installeret den og fået melding fra PC om korrekt installation, men uden forskel. I enhedshåndtering er USB enheden fortsat markeret med ?, og en opdatering af driver det sted, med angivelse af mappen windows/system32/driver, men blot med den besked, at opdateringen ikke kan finde driveren???controlleren kan af gode grunde ikke være på, da det jo er den jeg prøver at komme i kontakt med! IHC programmet er ikke åben når jeg installere filen fra LK!

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

..samme som altid, hvilket ikke siger dig noget, men kablet er købt sammen med softwaren. Det har USB i den ene ende og RS232 i den anden, og det har virket uden problemer hidtil.Har du kendskab til om XP SP3 kan være årsagen, idet siden sidst jeg har været i kontakt med controlleren, har jeg formateret min disk om og efterfølgende også installeret SP3.

Link til kommentar
Del på andre sites