Kandersen Skrevet November 17, 2019 Rapporter Share Skrevet November 17, 2019 Hej @Mikkel Skovgaard Er der mulighed for at IHC Captain kan "lytte" med, når man fx uploader et ny program til controlleren, at IHC Captain så auto loader dette program, uden at man først skal logge ind? Lidt inspiration fra openhab med IHC binding. Hvis openhab (med IHC bindingen) kører samtidig med jeg laver ændringer i Visual. Når jeg så uploader det nye program til controlleren, så går IHC bindingen på en slags "pause", og venter indtil controlleren er klar igen, hvorefter bindingen selv loader det seneste program, helt automatisk. Jeg tænkte om noget lign ikke skulle være muligt i IHC Captain? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret November 17, 2019 Rapporter Share Besvaret November 17, 2019 53 minutter siden, Kandersen skrev: Hej @Mikkel Skovgaard Er der mulighed for at IHC Captain kan "lytte" med, når man fx uploader et ny program til controlleren, at IHC Captain så auto loader dette program, uden at man først skal logge ind? Lidt inspiration fra openhab med IHC binding. Hvis openhab (med IHC bindingen) kører samtidig med jeg laver ændringer i Visual. Når jeg så uploader det nye program til controlleren, så går IHC bindingen på en slags "pause", og venter indtil controlleren er klar igen, hvorefter bindingen selv loader det seneste program, helt automatisk. Jeg tænkte om noget lign ikke skulle være muligt i IHC Captain? Det burde den gøre og have gjort et par versioner tilbage. Kan lige checke om det måske er gået i stykker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret November 17, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 17, 2019 3 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Det burde den gøre og have gjort et par versioner tilbage. Kan lige checke om det måske er gået i stykker Det skal lige siges - Når jeg laver ændringer i Visual, så stopper jeg IHC Captain (ellers tager det for lang tid for Visual at connecte), men logger ikke ud. Når jeg er færdig i Visual og har uploadet det nye program, så starter jeg IHC Captain igen. Og det er i det tilfælde at IHC Captain ikke ser, at der er kommet et nyt program. Hvis jeg logger ud og ind igen, så henter den fint nok det nye program. Så måske virker det i virkeligheden som det skal, det er bare mig der "ødelægger" det, fordi jeg stopper IHC Captain. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret November 17, 2019 Rapporter Share Besvaret November 17, 2019 11 minutter siden, Kandersen skrev: Det skal lige siges - Når jeg laver ændringer i Visual, så stopper jeg IHC Captain (ellers tager det for lang tid for Visual at connecte), men logger ikke ud. Når jeg er færdig i Visual og har uploadet det nye program, så starter jeg IHC Captain igen. Og det er i det tilfælde at IHC Captain ikke ser, at der er kommet et nyt program. Hvis jeg logger ud og ind igen, så henter den fint nok det nye program. Så måske virker det i virkeligheden som det skal, det er bare mig der "ødelægger" det, fordi jeg stopper IHC Captain. Ja den burde godt nok også tjekke ved opstart - men kigger lige på begge dele Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret November 17, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 17, 2019 5 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Ja den burde godt nok også tjekke ved opstart - men kigger lige på begge dele Det gør den helt sikkert ikke. Først når jeg logger ud og ind igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret November 18, 2019 Rapporter Share Besvaret November 18, 2019 Du har ret - den gør det ikke - den vil dog opdage det efter små 10 min. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret November 18, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2019 Okay, så længe har jeg ikke forsøgt at vente Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts