Poul Falk Skrevet November 16, 2019 Rapporter Share Skrevet November 16, 2019 Hej. Jeg har hørt at men skulle kunne factory reset en controler, er det rigtig? hvis det er muligt er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg gør. Min controler opføre sig underlig en gang imellem. Jeg tænkte om en reset kunne være en ide. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 16, 2019 Rapporter Share Besvaret November 16, 2019 At en controller opfører sig “underligt” er ikke ensbetydende med der skal ny eller reset firmware til. Beskriv evt. problemerne lidt mere detaljeret. Men ellers så installer Visual program pakken fra LK på en PC og der bliver så også installeret et firmware opdate program. Så loader et af de reset firmware der findes her på sitet i download sektionen. HUSK at tage en backup af det kørende program i controlleren (med Visual) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Poul Falk
Hej.
Jeg har hørt at men skulle kunne factory reset en controler, er det rigtig? hvis det er muligt er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg gør. Min controler opføre sig underlig en gang imellem. Jeg tænkte om en reset kunne være en ide.
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts