torben5247 Skrevet November 11, 2019 Rapporter Share Skrevet November 11, 2019 Hej Nu har jeg søgt og læst en del i forummet, men ikke fundet det jeg søgte. Er der mulighed for at ændre setpunkt temperatur via scenedesign? Jeg har læst om alle mulige løsninger til ihctablet og iphone. Men er det muligt at lave elementer i scenedesign der kan ændre setpunkt? på forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 11, 2019 Rapporter Share Besvaret November 11, 2019 Ja da - den ligger under "Visnings elementer" Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 torben5247 Besvaret November 12, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2019 Hej Henning Tak for dit svar. Under visningselementer er der et display, og det bruger jeg til at vise hvilken temperatur som er setpunkt. Men jeg kan ikke se at der er mulighed for at ændre på setpunkt temperaturen..... Kan du hjælpe mig lidt, jeg forestiller mig at det skal være en form for knap til at justere op og ned? på forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 12, 2019 Rapporter Share Besvaret November 12, 2019 Sagtens - gem dit SceneDesign projekt på kontrolleren og skift til SceneView og marker feltet, du skal evt. højreklikke - nu kan du ændre setpunktet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 torben5247 Besvaret November 15, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 15, 2019 Tak for din hjælp Henning, det virkede som du skrev under sceneview.. Men det jeg egentlig ledte efter var at jeg også kunne indstille setpunkt i websceneview. Jeg bruger app´en ihcdroid (virker fint) men den henter det desig der er lavet i webscenview. Så der skal der vist fifles lidt med nogle modificerede funktionsblokke. Kan ikke lige umiddelbart få det til at fungere, men skal lige have kigget lidt nærmere på det. Men tak for din hjælp Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 15, 2019 Rapporter Share Besvaret November 15, 2019 Ja det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, jeg har selv droppet SceneDesign til fordel for iPad, da den giver en super lækker måde at indstille temperatur og lysdæmpere på, og samtidig giver den et godt overblik over hele installationen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
torben5247
Hej
Nu har jeg søgt og læst en del i forummet, men ikke fundet det jeg søgte.
Er der mulighed for at ændre setpunkt temperatur via scenedesign?
Jeg har læst om alle mulige løsninger til ihctablet og iphone.
Men er det muligt at lave elementer i scenedesign der kan ændre setpunkt?
på forhånd tak
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts