bozidar Skrevet November 9, 2019 Rapporter Share Skrevet November 9, 2019 Hej alle jeg har et akut issue.Med controller 6.2 firmware 2.8.4 som skrevet controlleren hænger og eksekverer ikke programmet . kan godt logge på med firmware loaderen og skifte firmware men kan ikke få kontakt med visual gennem USB eller Lan. controlleren svarer ikke på Ping .service view kommer ikke helt op.Den hænger . har lavet firmware reset , installeret firmware 2,8,4 og 2.7.220 og genstarten flere gange . Og er lige vidt . nogle ideer ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret November 9, 2019 Rapporter Share Besvaret November 9, 2019 4 timer siden, bozidar skrev: nogle ideer ? Hvis du har openhab kørende samtidig, så sluk den, og se om det hjælper. Evt sluk openhab. Og bagefter sluk controlleren. Tænd derpå controlleren igen, men undlad at tænde openhab. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bozidar Besvaret November 9, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2019 Tak men det var det første jeg gjorde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret November 9, 2019 Rapporter Share Besvaret November 9, 2019 Hmm spøjst at du så ikke kan få hul igennem med USB. Synes ikke jeg har hørt om disse problemer med en HW 6x controller, udover hvis det har været Java som var problemet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bozidar Besvaret November 9, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2019 enig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bozidar Besvaret November 9, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2019 nu har jeg denne her Controller fundet forbindelse ikke tilladt. Jeg kører nu fw 2.8.4 og visual 2.8.6.. Hun har jeg denne . og denne her Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret November 9, 2019 Rapporter Share Besvaret November 9, 2019 Var der ikke fornylig noget med en reset firmware jeg synes der var en der omtalte? Måske den kan løse det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bozidar Besvaret November 9, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2019 Har prøvet ... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret November 9, 2019 Rapporter Share Besvaret November 9, 2019 Hmm så er jeg rendt tør for ideer. Er dog ret sikker på det er nok er noget java, hvis du er sikker på du har reset controlleren og det er via USB. (Husk USB bruger ikke ip adresse og port. Det er, såvidt jeg husker, via browser). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bozidar Besvaret November 9, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2019 du har muligvis ret ,men jeg kan ikke connecte til controlleren via LAN eller via usb. kun gennem firmware loaderen. Men ændrig af firmwaren har ikke hjuplet ,hverken tilbage eller reset.. Javastarter hjælper heller ikke jeg er ved at løbe tør for ideer.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret November 10, 2019 Rapporter Share Besvaret November 10, 2019 Jeg kan simpelthen ikke fatte så mange der har problemer med USB. USB burde bare altid virke, (forudsat at java virker). Det er/burde være "den altid sikre metode" til at få fat i controlleren. Der må være noget java som driller.. Hvis du kørere med firmware 2.8.4 så burde det bare ikke være problemet. Hvilken PC bruger du, (windows, mac, andet?). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bozidar Besvaret November 10, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2019 Har prøvet 2 forskellige Windows laptops Ja det er sgu lidt kritisk, uden varme og strøm i halvdelen af huset Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret November 10, 2019 Rapporter Share Besvaret November 10, 2019 Forstår jeg fuldt ud.. Et sidste forsøg (så er jeg løbet helt tør).. Har du prøvet LK´s Javastarter? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bozidar Besvaret November 10, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2019 Lige nu kan jeg ikke afvise noget som helst men har på intet tidspunkt haft Java problemer . jeg er muligvis der hvor jeg tror at det er en hardware fejl men det er jo rent gætværk har også prøvet javastarter , det gør ingen forskel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret November 10, 2019 Rapporter Share Besvaret November 10, 2019 1 time siden, bozidar skrev: Lige nu kan jeg ikke afvise noget som helst men har på intet tidspunkt haft Java problemer . jeg er muligvis der hvor jeg tror at det er en hardware fejl men det er jo rent gætværk har også prøvet javastarter , det gør ingen forskel Selvfølgelig kan det være en hardware fejl. Jeg ville bare ikke forvente at du kunne komme så langt som du gør ved en hardware fejl, da det virker mere som et software problem et eller andet sted. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bozidar Besvaret November 10, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2019 Hold da kæft jeg reinstallere Lks USB driver . nu er der hul igennem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret November 10, 2019 Rapporter Share Besvaret November 10, 2019 1 time siden, bozidar skrev: Hold da kæft jeg reinstallere Lks USB driver . nu er der hul igennem Arrgh okay det er godt nok en irriterende situation at ryge ud i :-( Men godt du trodsalt fik det løst. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
bozidar
Hej alle
jeg har et akut issue.Med controller 6.2 firmware 2.8.4
som skrevet controlleren hænger og eksekverer ikke programmet .
kan godt logge på med firmware loaderen og skifte firmware men kan ikke få kontakt med visual gennem USB eller Lan.
controlleren svarer ikke på Ping .service view kommer ikke helt op.Den hænger .
har lavet firmware reset , installeret firmware 2,8,4 og 2.7.220 og genstarten flere gange .
Og er lige vidt .
nogle ideer ?
Link til kommentar
Del på andre sites
16 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts