faldo Skrevet November 8, 2019 Rapporter Share Skrevet November 8, 2019 Hej Vi har er IHC system, hvor der sidder 2 sensor ude i garagen der burde tænde udendørs lyset. Men det tænder hele tiden om aften. Så nu har jeg måttet fjerne blokken inde i ihc programmet. Så har vi også et andet problem med vores spots i køkkenet. Der kan vi tænde, men de slukker med det samme igen. Der er lys i dem i et split sekund. Kan nogen anbefale nogen der vil kunne hjælpe? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicholai85 Besvaret November 10, 2019 Rapporter Share Besvaret November 10, 2019 Har det virket med det program du har i din controller nu? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
faldo Besvaret November 10, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2019 Ja det har det. Så det er mærkeligt. Og nu virker vores spots igen. Så nu er det kun undendørs belysning der ikke virker. Ved ikke om det er en ny sensor der vil kunne gøre det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rene S. Olsen Besvaret August 26, 2020 Rapporter Share Besvaret August 26, 2020 Hvis du stadig mangler hjælp til din IHC-inst. så bor og arbejder jeg i Frederikssund. Du kan ringe til Køie El på 60650707 Jeg har arbejdet med IHC i snart 17 år, og kan også andet end det Rene Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
faldo Besvaret August 27, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2020 6 timer siden, Rene S. Olsen skrev: Hvis du stadig mangler hjælp til din IHC-inst. så bor og arbejder jeg i Frederikssund. Du kan ringe til Køie El på 60650707 Jeg har arbejdet med IHC i snart 17 år, og kan også andet end det Rene Hej Rene tak for svar. Vil du kunne give et bud på en ca pris ud fra beskrivelsen? Eller skal du ud og se det først ? Bare så man vidste, hvor man ca var henne prismæssigt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts