Gregers Skrevet October 21, 2019 Rapporter Share Skrevet October 21, 2019 Hej med jer Hvad har i af erfaringer, hvad er godt og hvad er skidt? - Kan man overhovedet ligge en 3.0 på? Jeg kan ikke rigtigt finde nogen tråde hvor man snakker om det, så nu spørg jeg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 FWH Besvaret October 29, 2019 Rapporter Share Besvaret October 29, 2019 Hej, Man kan ikke bruge v.3 på HW6.1 Man kan sagtens køre v2.8 på en HW6.1, MEN min erfaring er at den genstarter mange gange i løbet af dagen og derfor må siges at være dårlig løsning Mvh Datatekniker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret October 29, 2019 Rapporter Share Besvaret October 29, 2019 1 time siden, Flemming Wilton Hansen skrev: Hej, Man kan ikke bruge v.3 på HW6.1 Man kan sagtens køre v2.8 på en HW6.1, MEN min erfaring er at den genstarter mange gange i løbet af dagen og derfor må siges at være dårlig løsning Mvh Datatekniker Det er så slet ikke min erfaring Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret October 29, 2019 Rapporter Share Besvaret October 29, 2019 3 timer siden, Flemming Wilton Hansen skrev: Man kan sagtens køre v2.8 på en HW6.1, MEN min erfaring er at den genstarter mange gange i løbet af dagen og derfor må siges at være dårlig løsning Heller ikke min erfaring. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret October 29, 2019 Rapporter Share Besvaret October 29, 2019 Min erfaring med ihc controller genstarter er overbelastning af dem ved at f.eks at have løbske timer/tæller og kæmpestore projekter. Min egen ihc controller får virkelig mange tæv men dør kun når jeg virkelig prøver at presse den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret October 29, 2019 Rapporter Share Besvaret October 29, 2019 Det er også kun lykkedes mig at "påtvinge" genstarter på controlleren, når/hvis jeg har fået fucket up i noget, der står og "spammer" controlleren udefra (fx via openhab). Men under normal drift har jeg absolut ingen problemer med at tæve den indefra (timere, temp/fugt sensorer osv) og udefra (via openhab, IHCcaptain, serviceview eller Visual), alt sammen på samme tid. Det skal dog siges, at pt bruger jeg en HW 6.2 controller. Men jeg kunne gøre det samme med min HW 6.1 Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Gregers
Hej med jer
Hvad har i af erfaringer, hvad er godt og hvad er skidt? - Kan man overhovedet ligge en 3.0 på?
Jeg kan ikke rigtigt finde nogen tråde hvor man snakker om det, så nu spørg jeg
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts