Asam Rashid Skrevet October 19, 2019 Rapporter Share Skrevet October 19, 2019 Hej "Glasset" på vores sensor er ødelagt og det forårsager tændinger konstant i vores indkørsel. Jeg har vedhæftet dette billede, hvor jeg blot harr forsøgt med "Stop" og håbede på at lyset ikke ville tænde. Er der form for en deaktivering, uden at jeg skal slette det hele? Det er godt nok et avanceret system. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Lars Jacobsen Besvaret October 19, 2019 Rapporter Share Besvaret October 19, 2019 Du bør nok slette “linket” mellem PIR og FB for at være sikker på det ikke tænder utilsigtet indtil du får skiftet PIR. Dvs du skal i Visual 1 hente det kørende program fra controlleren, gemme det Slette linket, gemme en ny version og uploade til controlleren. Asam Rashid 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Asam Rashid Besvaret October 19, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 19, 2019 Tak for hjælpen Lars! Jeg var lidt nervøs over "bare" at slette det, da jeg ikke var sikker på om jeg kunne aktiverer det igen. Jeg fandt dog frem til at det endte i biblioteket efter man trykkede gem. Er det bestemte PIR man kan anvende til IHC? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 19, 2019 Rapporter Share Besvaret October 19, 2019 Alt efter om designet passer så vil jeg nok anbefale en Servodan/Niko sensor. Bemærk det skal være 24V udgaven. https://www.niko.eu/da-dk/produkter/sensorer?filter=facet technology.eq.24 v&page=1&page_size=24&sort=sortorder&sort_type=asc Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Asam Rashid
Hej
"Glasset" på vores sensor er ødelagt og det forårsager tændinger konstant i vores indkørsel.
Jeg har vedhæftet dette billede, hvor jeg blot harr forsøgt med "Stop" og håbede på at lyset ikke ville tænde.
Er der form for en deaktivering, uden at jeg skal slette det hele?
Det er godt nok et avanceret system.
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts