FlyingD Skrevet October 14, 2019 Rapporter Share Skrevet October 14, 2019 Hej, Jeg håber der er nogen herinde som kan hjælpe mig ift. Hvordan jeg opsætter hjemmesimulering på mit IHC. Er der en speciel programblok der skal anvendes eller kræver det anden form for programmering? Pfht. Dennis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret October 15, 2019 Rapporter Share Besvaret October 15, 2019 12 timer siden, FlyingD skrev: Er der en speciel programblok der skal anvendes Ja - hvis du er på den nye Visual 3 så heder den 6.3.02. Den findes også i de ældre modeller, jeg kan dog ikke huske hvad den heder, søg og du skal finde. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
FlyingD
Hej,
Jeg håber der er nogen herinde som kan hjælpe mig ift. Hvordan jeg opsætter hjemmesimulering på mit IHC.
Er der en speciel programblok der skal anvendes eller kræver det anden form for programmering?
Pfht.
Dennis
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts