Thomas H. Kristensen Skrevet January 29, 2009 Rapporter Share Skrevet January 29, 2009 Hvilken PIR er bedst til at montere i henh. loft og væg 2,20m over gulv? Ikke til alarm og ikke nødvendigvis fra LK.Kan man evt. bruge dem til "afbryderhøjde"? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret January 30, 2009 Rapporter Share Besvaret January 30, 2009 Hej THKDen nye Fuga pir (for høj placering) fjerner ethvert argument for at anvende loft pir. En loft pir er iøvrigt ultra grim.ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nicolai Besvaret March 14, 2009 Rapporter Share Besvaret March 14, 2009 Jeg har rigtig god erfaring med opus66 pir 24V til IHC brug.De er rigtig hurtig og følsomme. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret March 14, 2009 Rapporter Share Besvaret March 14, 2009 Ja, og Fuga pir'en er bare endnu bedre :-)Servodan får røvfuld indendørs...ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas H. Kristensen Besvaret March 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 30, 2009 Kan jeg bruge fuga 507D6311 som beskrives "installeres i afbryderhøjde"? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 30, 2009 Rapporter Share Besvaret March 30, 2009 THK skrev:Kan jeg bruge fuga 507D6311 som beskrives "installeres i afbryderhøjde"?den ville jeg ikke bruge, så hellere dennehttp://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98759_02.pdfmontering højde 2,15m Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Barfod Besvaret March 30, 2009 Rapporter Share Besvaret March 30, 2009 THK skrev:Hvilken PIR er bedst til at montere i henh. loft og væg 2,20m over gulv?Du kan få et overblik over LKs forskellige PIR-sensorer i deres "LK PIR-guide", der kan hentes her.-- Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas H. Kristensen Besvaret March 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 30, 2009 den ville jeg ikke bruge, så hellere dennehttp://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98759_02.pdfmontering højde 2,15mJeg har godt set den. Den er bare næsten dobbelt så dyr og dobbelt så grim. Men hvis den er dobbelt så god...? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Otto Haue Besvaret March 30, 2009 Rapporter Share Besvaret March 30, 2009 Den Fuga PIR til montering i 2.15 meters højde, hvordan vil den arte sig på et badeværelse hvor der vil være meget fugt og damp når man går i bad ? Der er jo ikke sjovt at den slukker fordi den ikke kan se noget ?Mvh Otto Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 30, 2009 Rapporter Share Besvaret March 30, 2009 THK skrev:den ville jeg ikke bruge, så hellere dennehttp://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98759_02.pdfmontering højde 2,15mJeg har godt set den. Den er bare næsten dobbelt så dyr og dobbelt så grim. Men hvis den er dobbelt så god...?hvis det er i 2m højde, så er det den der virker bedst..ellers er der servodan, men den er ikke pænerehttp://www.servodan.dk/Products/Product%20search/FreeTextSearch/Product.aspx?pid={C9AF1F18-D75F-44E8-A379-C54B6BF97AC4} Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas H. Kristensen Besvaret March 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 30, 2009 Virker den 200 kr. bedre? På min gamle arbejdsplads havde man lavet PIR styring på alle toiletterne. Der havde man sat den "runde" pir over døren på et 45 graders vinkelbeslag. Det virkede helt fint. Så skulle man bare lige kunne få et 45 graders underlag så det også så lidt smart ud :silly: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 30, 2009 Rapporter Share Besvaret March 30, 2009 "Øjet" er tiltænkt til afbryder højde, den anden dækker meget bedre, og kan justeres i følsomhed, hvilket kan redde mange situationer.så ja, efter min bedste overbevisning er den eller servodan´s det bedste valg, jeg ville aldrig bruge "øjet" andre steder end til udskiftning af en afbryder.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas H. Kristensen Besvaret April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Ok tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Thomas H. Kristensen
Hvilken PIR er bedst til at montere i henh. loft og væg 2,20m over gulv? Ikke til alarm og ikke nødvendigvis fra LK.Kan man evt. bruge dem til "afbryderhøjde"?
Link til kommentar
Del på andre sites
12 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts