FRBI Skrevet October 11, 2019 Rapporter Share Skrevet October 11, 2019 Hej. Dækslet på min Opus 73 pir er gået i stykker og jeg har så købt en komplet opus 74. Nu kan jeg se at den gamle er forbundet med 2 ledninger, en til 0V på input modulet og den anden til en indgang. På Opus 74 ser det ud til, ifølge tegningen at der skal bruges 3 kabler. 0V - 24V og input ! Nu er mit spørgsmål om den kan monteres med 2 ledninger, 0V og input, ligesom på den gamle Opus 73, da jeg kun har 2 kabler til rådighed her På forhånd tak, Frank Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret October 11, 2019 Rapporter Share Besvaret October 11, 2019 Det kan den ikke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
FRBI
Hej.
Dækslet på min Opus 73 pir er gået i stykker og jeg har så købt en komplet opus 74.
Nu kan jeg se at den gamle er forbundet med 2 ledninger, en til 0V på input modulet og den anden til en indgang.
På Opus 74 ser det ud til, ifølge tegningen at der skal bruges 3 kabler. 0V - 24V og input !
Nu er mit spørgsmål om den kan monteres med 2 ledninger, 0V og input, ligesom på den gamle Opus 73,
da jeg kun har 2 kabler til rådighed her
På forhånd tak, Frank
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts