oskar Skrevet January 29, 2009 Rapporter Share Skrevet January 29, 2009 Hej !Er der nogen der kan hjælpe mig?Skal bruge en FB der tænder lyset på ved tryk på en tast og slukker det 5 min. efter HVIS ikke det er blevet slukket på en anden tast. (problemer med at huske at slukke lyset på WC) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas H. Kristensen Besvaret January 29, 2009 Rapporter Share Besvaret January 29, 2009 Det er lige et job for FB 1.1.01Der er godt nok en fejl i de nye udgaver b og c, men så længe du bruger timeren er der ingen problem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret January 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 29, 2009 Her prøvet den - men syntes ikke den virker efter hensigten. Jeg er ikke interesseret i KIP funktionen men bare en tænd med timer og en sluk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lennarth Smed Besvaret January 30, 2009 Rapporter Share Besvaret January 30, 2009 er det noget i den her retning.. [file name=T_nd_timer_med_sluk.zip size=1445]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/T_nd_timer_med_sluk.zip[/file]T_nd_timer_med_sluk.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas H. Kristensen Besvaret January 30, 2009 Rapporter Share Besvaret January 30, 2009 Så må jeg have misforstået hensigten. Der er både "Tænd med timer" og "Sluk". hmmm Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lennarth Smed Besvaret January 30, 2009 Rapporter Share Besvaret January 30, 2009 Så må jeg have misforstået hensigten. Der er både "Tænd med timer" og "Sluk". hmmm tja, man kan vel ikke vinde hver gang... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret January 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 30, 2009 Tak for hjælpen ! - det var lige det jeg manglede... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lennarth Smed Besvaret February 1, 2009 Rapporter Share Besvaret February 1, 2009 Skulle der være en anden gang... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Kjærgaard1354922242 Besvaret February 1, 2009 Rapporter Share Besvaret February 1, 2009 Jeg har 2 funktions blok 1.1.01 c som drille mig, kan nogle oplyse havd det er for en/flere fejl som THK skriver om:THK skrev:Det er lige et job for FB 1.1.01Der er godt nok en fejl i de nye udgaver b og c, men så længe du bruger timeren er der ingen problem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas H. Kristensen Besvaret February 1, 2009 Rapporter Share Besvaret February 1, 2009 Du kan læse lidt om fejlene her i denne tråd Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
oskar
Hej !Er der nogen der kan hjælpe mig?Skal bruge en FB der tænder lyset på ved tryk på en tast og slukker det 5 min. efter HVIS ikke det er blevet slukket på en anden tast. (problemer med at huske at slukke lyset på WC)
Link til kommentar
Del på andre sites
9 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts