Kasper T. Skrevet August 25, 2019 Rapporter Share Skrevet August 25, 2019 Hej Min bridge har fungeret upåklageligt men idag da jeg sad og ændrede nogle af navnene på min kanaler så ville Homekit pludselig ikke starte igen. Jeg har forsøgt at ændre dem tilbage, men den er stadig non-responsive. Kan man gøre noget udover at starte forfra? Vh Kasper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 cis2131 Besvaret August 26, 2019 Rapporter Share Besvaret August 26, 2019 17 hours ago, Kasper T. said: Hej Min bridge har fungeret upåklageligt men idag da jeg sad og ændrede nogle af navnene på min kanaler så ville Homekit pludselig ikke starte igen. Jeg har forsøgt at ændre dem tilbage, men den er stadig non-responsive. Kan man gøre noget udover at starte forfra? Vh Kasper Hej Kasper Du havde fået lavet et tegn foran " Christmas Lights Upstairs 2" Som gjorde at den ikke kunne læse navnet. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kasper T. Besvaret August 26, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2019 Hej Claus Mange tak. Jeg rettede den (og tjekkede de andre igennem også) men den virker stadig ikke. Jeg har forsøgt at slette cache og gemt og genstartet men den kører stadig ikke. Kan du se andet i loggen? vh kasper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 cis2131 Besvaret August 27, 2019 Rapporter Share Besvaret August 27, 2019 Hej Kasper Jeg rettede det kun i configurations filen, og der kørte homekit. Du skal lige tage og slette navnet på Christmas Lights upstairs 2, og skrive teksten igen (Undlad copy/paste), så burde den køre igen. Eller så tryk lige på remote knappen, så tjekker jeg den igen. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kasper T. Besvaret August 27, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2019 Hej igen Jeg ændrede først navnet til "test" uden det gjorde en fordel og så slettede jeg den, stadig uden ændring og nu har jeg lige genstartet min IHC controller, men der er stadig ikke noget udstyr der svarer. Jeg kan se at Homekit kører under system status. og under IHC Controller skriver den at der er adgang til Controlleren. Har du en ide til hvad ellers jeg kan prøve? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 cis2131 Besvaret August 28, 2019 Rapporter Share Besvaret August 28, 2019 12 hours ago, Kasper T. said: Hej igen Jeg ændrede først navnet til "test" uden det gjorde en fordel og så slettede jeg den, stadig uden ændring og nu har jeg lige genstartet min IHC controller, men der er stadig ikke noget udstyr der svarer. Jeg kan se at Homekit kører under system status. og under IHC Controller skriver den at der er adgang til Controlleren. Har du en ide til hvad ellers jeg kan prøve? Har lige tjekket den, og alt ser ud til at køre som det skal. Hvis du har slettet cache m.m., så skal du følge resten af guiden i FAQ med at slette Hjemmet på iOS m.m. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kasper T. Besvaret August 29, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 29, 2019 Hej Claus Mange tak! Det virkede. Men der må været noget med min IHC installation et sted. Det er lige præcis de to udgange der ødelægger den. Nu prøvede jeg at tilføje en masse andre ting og det virker, men så snart jeg tilføjer de to udgange "christmas lights" så dør den og jeg skal slette cache og starte forfra med "hjemmet" på telefonen. Jeg fejlsøger andetsteds Mange tak for et fantastisk produkt! - og ikke mindst support! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kasper T.
Hej
Min bridge har fungeret upåklageligt men idag da jeg sad og ændrede nogle af navnene på min kanaler så ville Homekit pludselig ikke starte igen. Jeg har forsøgt at ændre dem tilbage, men den er stadig non-responsive.
Kan man gøre noget udover at starte forfra?
Vh Kasper
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts