cis2131 Skrevet August 22, 2019 Rapporter Share Skrevet August 22, 2019 Er der nogen som har et bud på dette... Pludselig siger min controller at login er forkert. Jeg kan tilslutte via USB, men IHC Administrator kan ikke oprette ny bruger, eller rette eksisterende (Knapper deaktiveret). Det er en HW 6.1. Så forsøgte at opdatere til 2.8.4 med en gammel loader, som gik fint. Men nu kan IHC Visual 2.8.6 heller ikke tilslutte via USB. IHC Administrator kan stadig men det er stadig ikke muligt at ændre på logins. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret August 22, 2019 Rapporter Share Besvaret August 22, 2019 Det vil ikke undre mig om du kan oprette en ny bruger hvis du vælger et andet bruger navn end admin. Men bortset fra det.Har du prøvet at genstarte og tage strømmen i 10 sek.? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 cis2131 Besvaret August 23, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 23, 2019 7 hours ago, Lars1 said: Det vil ikke undre mig om du kan oprette en ny bruger hvis du vælger et andet bruger navn end admin. Men bortset fra det.Har du prøvet at genstarte og tage strømmen i 10 sek.? Har prøvet genstart, men har ikke haft strømmen af den. Det prøver jeg i aften. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret August 23, 2019 Rapporter Share Besvaret August 23, 2019 Har du prøvet at oprette en ny bruger med et andet navn end admin? Admin kan være et restricted bruger navn, så det kan meget vel være derfor at tilføj bruger knappen er grået ud. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 cis2131 Besvaret August 23, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 23, 2019 37 minutes ago, Lars1 said: Har du prøvet at oprette en ny bruger med et andet navn end admin? Admin kan være et restricted bruger navn, så det kan meget vel være derfor at tilføj bruger knappen er grået ud. Ja, lige meget hvad jeg skriver i boksene, så kan jeg ikke trykke på tilføj bruger. De 2 knapper til venstre for at redigere de eksisterende er også grå (Som om der slet ikke er nogle brugere på den). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret August 23, 2019 Rapporter Share Besvaret August 23, 2019 Hvis power recycle ikke virker, så må du prøve med en af de reset firmwares som ligger her på boardet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Marlau Besvaret September 5, 2019 Rapporter Share Besvaret September 5, 2019 Har du fundet en løsning på dette problem???, jeg oplever nøjagtig det samme... vh Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 cis2131 Besvaret September 5, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2019 Desværre ikke.. Jeg er nu den lykkelige ejer af en IHC3 controller.. Prøvede ikke nulstillings metoden dog. Måske du skulle prøve det. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret September 5, 2019 Rapporter Share Besvaret September 5, 2019 6 timer siden, cis2131 skrev: Jeg er nu den lykkelige ejer af en IHC3 controller. Sæt ikke dine forhåbninger for højt, jvfr. de tråde der har været med problemer med den. Det er overvældende mange ifht. udbredelsen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret September 8, 2019 Rapporter Share Besvaret September 8, 2019 På et tidspunkt havde jeg samme problem på hw 7, og her blev det løst med en komplet reset af firmwaren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lynæs Besvaret September 18, 2019 Rapporter Share Besvaret September 18, 2019 når du skiftet til en ny IHC3 controller. kan man så bruge sin backup fra 6.1 eller 6.2 controller eller skal man starte forfra med det hele har selv samme problem med at den har tabt logins info og kan kun få forbindelse med usb Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 11, 2019 Rapporter Share Besvaret October 11, 2019 På 18.9.2019 at 10:46 , Lynæs skrev: når du skiftet til en ny IHC3 controller. kan man så bruge sin backup fra 6.1 eller 6.2 controller eller skal man starte forfra med det hele har selv samme problem med at den har tabt logins info og kan kun få forbindelse med usb Ja. Visual filen fra Visual 2 kan læses af Visual 3 og uploades i din Visual 3 controller uden ændringer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lynæs Besvaret October 12, 2019 Rapporter Share Besvaret October 12, 2019 Tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Marlau Besvaret October 29, 2019 Rapporter Share Besvaret October 29, 2019 Update: Jeg fik løst problemet med ingen brugerprofiler med et reset af users via firmwareloaderen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 freak_dk Besvaret February 5, 2020 Rapporter Share Besvaret February 5, 2020 Hej. Jeg har samme problem. Jeg har prøvet at hente reset-firmwaren længere oppe i tråden, men den er ikke længere tilgængelig :-( Er der en der kan lægge den ind igen? Jeg har skrevet til LK, men de har ikke reageret... Mvh Karsten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret February 5, 2020 Rapporter Share Besvaret February 5, 2020 59 minutter siden, freak_dk skrev: Hej. Jeg har samme problem. Jeg har prøvet at hente reset-firmwaren længere oppe i tråden, men den er ikke længere tilgængelig :-( Er der en der kan lægge den ind igen? Jeg har skrevet til LK, men de har ikke reageret... Mvh Karsten Prøv her: freak_dk 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
cis2131
Er der nogen som har et bud på dette...
Pludselig siger min controller at login er forkert.
Jeg kan tilslutte via USB, men IHC Administrator kan ikke oprette ny bruger, eller rette eksisterende (Knapper deaktiveret).
Det er en HW 6.1. Så forsøgte at opdatere til 2.8.4 med en gammel loader, som gik fint.
Men nu kan IHC Visual 2.8.6 heller ikke tilslutte via USB. IHC Administrator kan stadig men det er stadig ikke muligt at ændre på logins.
Claus
Link til kommentar
Del på andre sites
15 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts