HFW Skrevet August 21, 2019 Rapporter Share Skrevet August 21, 2019 Hej Alle sammen kan openhab2 køre på den nye Raspberry pi 4, jeg vil til at nørde lidt med Openhab2. men er lidt i trivel hvilken Raspberry jeg skal vælge. På forhånd mange tak Mvh Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret August 21, 2019 Rapporter Share Besvaret August 21, 2019 Det kan den godt. Men du skal installere openhabian manuelt. Der er endnu ikke et færdigt image klar til Rpi4. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 HFW Besvaret August 22, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 22, 2019 21 timer siden, Kandersen skrev: Det kan den godt. Men du skal installere openhabian manuelt. Der er endnu ikke et færdigt image klar til Rpi4. Hej tak for svaret, er det sådan du har måd til at hjælpe mig i gang med stemmestyring af IHC via Google assistent/openhab2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret August 22, 2019 Rapporter Share Besvaret August 22, 2019 Jep ikke noget problem. Du skriver bare. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 HFW Besvaret August 22, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 22, 2019 49 minutter siden, Kandersen skrev: Jep ikke noget problem. Du skriver bare. Til:-) skal jeg købe mig en google home mini eller kan jeg godt til at starte med at bruge min android mobil til at stemme styre ihc'en?? jeg er lidt på bar bund med hvordan jeg kommer i gang med at stemmestyre ihc'en. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret August 23, 2019 Rapporter Share Besvaret August 23, 2019 Altså, hvis det skal være godt, så mener jeg ikke det giver nogen mening ikke at bruge en eller anden form for Home enhed. Din mobil vil du kunne bruge assistenten på, men det er jo kun den halve og flad løsning. Omvendt kan jeg også godt se, at det kunne være smart at afprøve det først inden man investere i noget. Så det er helt op til dig selv, hvad du vil. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 HFW Besvaret August 23, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 23, 2019 2 timer siden, Kandersen skrev: Altså, hvis det skal være godt, så mener jeg ikke det giver nogen mening ikke at bruge en eller anden form for Home enhed. Din mobil vil du kunne bruge assistenten på, men det er jo kun den halve og flad løsning. Omvendt kan jeg også godt se, at det kunne være smart at afprøve det først inden man investere i noget. Så det er helt op til dig selv, hvad du vil. Hej igen. jeg har købt en goggle home mini til stemme styringen, så hvis du vil, må du meget gerne vise hvordan det skal laves i openhab2. jeg vil gerne takke dig meget, for at du gider lige hjælpe med det her. Mvh Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret August 23, 2019 Rapporter Share Besvaret August 23, 2019 Har du fået openhab op og køre? Hvis ja, hvilken version? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 HFW Besvaret August 27, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2019 På 23.8.2019 at 14:32 , Kandersen skrev: Har du fået openhab op og køre? Hvis ja, hvilken version? Ja, det syntes jeg, det fungere meget godt. Er ikke verdens mester i openhab2 i nu :-D jeg køre version 2.4.0, Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret September 6, 2019 Rapporter Share Besvaret September 6, 2019 På 27.8.2019 at 04:27 , HFW skrev: jeg køre version 2.4.0, Okay, så er det ikke den nyeste IHC binding du bruger. Du skal i stedet hente den manuelt og installere den, (hvis du har behov for det). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
HFW
Hej Alle sammen
kan openhab2 køre på den nye Raspberry pi 4, jeg vil til at nørde lidt med Openhab2. men er lidt i trivel hvilken Raspberry jeg skal vælge.
På forhånd mange tak
Mvh Henrik
Link til kommentar
Del på andre sites
9 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts