Per Nielsen1354922228 Skrevet August 18, 2019 Rapporter Share Skrevet August 18, 2019 intet af det trådløse virker pludseligt ikke mere har prøvet genstart har prøvet at sende projekt til controller igen har prøvet at unlink et wireless udtag men kan ikke linke det igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Lars1 Besvaret August 18, 2019 Rapporter Share Besvaret August 18, 2019 Lyder som et antenne problem. Har du checket at antennen er forbundet ok? Har du prøvet at tage strømmen til controlleren helt i 10 sek. incl. evt. batteri backup. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Nielsen1354922228 Besvaret August 18, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 18, 2019 har haft strøm af controller og batteri frakoblet i 30 sec antennekabel ser ok ud i begge ender har også prøvet at sende program til den igen intet virker ???? når der kommer strøm og batteri på igen blinker den blå lampe lidt og går så ud kan en antenne dø Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret August 18, 2019 Rapporter Share Besvaret August 18, 2019 radio modulet er jo bare elektronik, så det kan dø lige som alt andet elektronik. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Nielsen1354922228 Besvaret August 19, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 19, 2019 Finder idag eller morgen et antennekabel og antenne for udelukke dette Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Nielsen1354922228 Besvaret August 21, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2019 Jeg tror synderen er fundet, der var et wireless universal relæ, der var tændt hele tiden Efter jeg to fasen fra den kunne jeg få alt det andet wireless til at virke, så nu venter jeg lige nogle dage for at de om det bliver ved med at virke. tak for hjælp. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Per Nielsen1354922228
intet af det trådløse virker pludseligt ikke mere
har prøvet genstart
har prøvet at sende projekt til controller igen
har prøvet at unlink et wireless udtag men kan ikke linke det igen
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts