Morten Erbo Flø Skrevet January 25, 2009 Rapporter Share Skrevet January 25, 2009 Hejsa.Vi har en fjernbetjening som ligger på sofabordet, og som vi er meget glade for. Den er desværre holdt op med at virke, efter et batteriskifte. Når vi trykker på en knap på fjernbetjeningen, blinker den grøn som altid. Men kontroleren blinker ikke blå og reagerer ikke. Jeg har prøvet at skifte batterier igen, genstarte kontroleren, haft den slukket i 2 min, unlinke den fjernbetjeningen, men intet hjælper. Er der en måde at "0" stille fjernbetjeningen, eller hvad kan jeg prøve.Fruen er noget muggen, så jeg er desperat efter hjælp. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lennarth Smed Besvaret January 25, 2009 Rapporter Share Besvaret January 25, 2009 har du prøvet at linke den igen? Det kan være det virker.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Erbo Flø Besvaret January 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 25, 2009 Ja, der sker ingenting, det virker som om kontroleren ikke modtager noget signal Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret January 25, 2009 Rapporter Share Besvaret January 25, 2009 Har du prøvet 44 20 72 00? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Erbo Flø Besvaret January 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 26, 2009 Nej, det har jeg ikke. Håbede at der var nogle kloge hoveder her som vidste noget. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret January 26, 2009 Rapporter Share Besvaret January 26, 2009 måske en defekt i fjernbetjeningen..hvilken firmware bruger du? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Erbo Flø Besvaret January 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 26, 2009 Jeg har opdateret til sidste nye firmware uden problemer.Det er efterfølgende lykkedes at linke fjernbetjeningen igen. Jeg har ikke nogen forklaring på hvorfor det lige pludeslig lykkedes, men problemet er løst.Tak for svarene. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret January 27, 2009 Rapporter Share Besvaret January 27, 2009 okay, den var sær.skriv igen hvis det dukker op en gang til Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts