Coralreef Skrevet July 30, 2019 Rapporter Share Skrevet July 30, 2019 Min visual er begyndt at lukke sig selv ned når programmet hentes fra controlleren, via netværk - mens den ikke gør det via USB ? Det er version 03.04.54.03 og har nyeste firmware i...? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Coralreef Besvaret July 30, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 30, 2019 Hmm umiddelbart virker serviceview og admin via IP adresse i browser også noget tungt og langsomt ? Alt andet på netværket springer afsted, og jeg kan ping controlleren med >1ms ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret July 30, 2019 Rapporter Share Besvaret July 30, 2019 Jeg har aldrig før hørt om Visual lukker ned når du henter programmet fra controlleren. Får du nogen fejl melding? Langsom serviceview, adminview etc. er kendt på Visual 2 controller hvis du også bruger trejdeparts produkter som f.eks. IHC Captain, OpenHab etc. Visual kan også have problemer med at forbinde til controlleren hvisdu har serviceview åben når du starter Visual. Men jeg har ikke hørt om disse problemer på en Visual 3 controller. Har du prøvet at genstarte controlleren ved at tage strømmen i mindst 10 sek.? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Coralreef Besvaret August 2, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2019 Nej ingen fejl melding - den crasher bare og er væk.... Har forsøgt at genstarte... Syntes det er kommet efter den nye firmware kom i :( - men ved ikke om det er det... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Coralreef Besvaret August 2, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2019 Hmm ser lige at en 03.03.23 firmware er ude, jeg havde da ellers lige lagt 21 i. Prøver lige at opdatere... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Møllegaard Besvaret August 2, 2019 Rapporter Share Besvaret August 2, 2019 58 minutter siden, Coralreef skrev: Hmm ser lige at en 03.03.23 firmware er ude, jeg havde da ellers lige lagt 21 i. Prøver lige at opdatere... Formoder du har back up af dit kørende program? Prøv at loade et tomt projekt til din kontroller for at “rydde op”. Det gør underværker.. Derefter loader du dit kørende projekt. Hvis alt er ok, FW opgradering ( hvis du ikke har gjort det ). Lad os høre outcome. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Coralreef Besvaret August 2, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2019 En opdatering til ver 23 gjorde at det virker igen - eller måske bare processen med update gjorde det ? Anyways - det er kørende igen :) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret August 2, 2019 Rapporter Share Besvaret August 2, 2019 Ofte er det genstarten som er mandatory ved en firmware upload som får tingene til at virke igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Coralreef
Min visual er begyndt at lukke sig selv ned når programmet hentes fra controlleren, via netværk - mens den ikke gør det via USB ?
Det er version 03.04.54.03 og har nyeste firmware i...?
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts