Martin G. Skrevet July 28, 2019 Rapporter Share Skrevet July 28, 2019 Hej Er der nogen her der kan hjælpe, med at få Jablotron Central JA-106K til at ringe op ved alarm til fx til en mobil telefon? Og sms På tros af : Jeg har installeret F-Link, Og under fane bladet ”Brugere” Er de forskellige Navne og telefonnummer indskrevet Og vider i fane bladet ”Brugerrapporter” ”Alarm opkald” Er der sat hak i de der skulle ringes op Og har installeret ”My Jablotron” V 4.1.0 på min telefon Hmm den ringer ikke op eller sms’er Hilsen Martin G. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thorbjørn skelboe Besvaret August 5, 2019 Rapporter Share Besvaret August 5, 2019 oki du har og sat hvilke områderapportering den skal meld alarm på Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Leon Besvaret August 11, 2019 Rapporter Share Besvaret August 11, 2019 Måske er brugerne ikke tilknyttet området/områderne... Fane: Brugere, kolonne Område -> tildel brugerene områderne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thorbjørn skelboe Besvaret August 18, 2019 Rapporter Share Besvaret August 18, 2019 På 11.8.2019 at 15:16 , Leon skrev: Måske er brugerne ikke tilknyttet området/områderne... Fane: Brugere, kolonne Område -> tildel brugerene områderne Ret mig gerne hvis jeg tager fejl men er det det ikke kun hvor du giver bruger ret til at til & fra koble alarm/områder. nu jeg ikke expert på Jablotron men mener du skal under Brugerrapoptering --> områderapostering og vælge hvilke områder der skal giver en given bruger alarm Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts