Ren+e Skrevet July 27, 2019 Rapporter Share Skrevet July 27, 2019 hvor finder jeg den nyeste udgave? Jeg kan ikke se den på LK side jeg har 3.0.13 og den kan åbenbart ikke bryges til den nye firmware.? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Jørgen Møllegaard Besvaret July 28, 2019 Rapporter Share Besvaret July 28, 2019 Firmware loader 3.0.13 er den sidste nye version - den har jeg brugt med held. Så prøv igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret July 27, 2019 Rapporter Share Besvaret July 27, 2019 Den plejre at være en del af Visual. Hvis en ny firmware kræver en ny firmware loader, plejre de at blive distribueret sammen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ren+e Besvaret July 27, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 27, 2019 ok tak, men hvor finder jeg den? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret July 27, 2019 Rapporter Share Besvaret July 27, 2019 Hvis du har installeret Visual 3 program pakken fra LK’s hjemmeside, så skulle du i start menu under LK kunne finde den, (samme sted som Visual), og der plejer også at blive installeret en manual mm. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ren+e Besvaret July 31, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 31, 2019 det virker med usb - men åbenbart ikke trådløst Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret July 31, 2019 Rapporter Share Besvaret July 31, 2019 Kan du nå controlleren trådløst via Visual? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ren+e Besvaret July 31, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 31, 2019 ja det kan jeg godt. samt up/download mit projekt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Ren+e
hvor finder jeg den nyeste udgave? Jeg kan ikke se den på LK side
jeg har 3.0.13 og den kan åbenbart ikke bryges til den nye firmware.?
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts