Gert Kjerslev Skrevet July 25, 2019 Rapporter Share Skrevet July 25, 2019 Hej med jer, Er der nogen af jer der har oplevet at I, efter noget tid, ikke kan logge på jeres openhabian. Jeg er ret sikker på at brugernavn og password er : openhabian (defatult)??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret July 25, 2019 Rapporter Share Besvaret July 25, 2019 Jeg oplevede det een gang da jeg kørte med openhab 2.2. Jeg var også 110% overbevist om, at brugernavn/pw var korrekt. Jeg måtte en tur igennem en debian opsætning på en bærbar og ændre noget fil med password i (eller resette password) før jeg fik det til at virke igen. Jeg har ikke oplevet det siden, og nu bruger jeg openhab 2.5M1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Gert Kjerslev
Hej med jer, Er der nogen af jer der har oplevet at I, efter noget tid, ikke kan logge på jeres openhabian. Jeg er ret sikker på at brugernavn og password er : openhabian (defatult)???
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts