Bamsebjørn Skrevet July 19, 2019 Rapporter Share Skrevet July 19, 2019 Hej med jer Jeg skal til at opgradere controller fra IHC-therm til Viewer 3, er der nogle der ved om input og output moduler er kompatible med Viewer 3 controlleren? Eller skal alle modulerne også skiftes ud til nye? /Asbjørn Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Lars Jacobsen Besvaret July 19, 2019 Rapporter Share Besvaret July 19, 2019 De er de samme og kan genbruges Det er kun controlleren der er blevet opgraderet gennem tiden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bamsebjørn Besvaret July 19, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 19, 2019 4 minutter siden, Lars Jacobsen skrev: De er de samme og kan genbruges Det er kun controlleren der er blevet opgraderet gennem tiden. Mange tak Lars, så vil jeg snart gå i krig med det projekt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Bamsebjørn
Hej med jer
Jeg skal til at opgradere controller fra IHC-therm til Viewer 3, er der nogle der ved om input og output moduler er kompatible med Viewer 3 controlleren? Eller skal alle modulerne også skiftes ud til nye?
/Asbjørn
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts