Jacob Damgaard Skrevet July 8, 2019 Rapporter Share Skrevet July 8, 2019 Jeg har brug for en timer som skal køre en cyklus at hver 15 minutter skal den sætte en udgang 1 min. Kan ikke finde en fb som kan dette. En som kan hjælpe? Pft Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret July 8, 2019 Rapporter Share Besvaret July 8, 2019 Kan godt lave en FB der gør lige netop det, men mener nu også der findes en standard FB der hedder noget med blink (under alarm). Der kan du så sætte blink og pause til x sekunder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Theis Wybrandt Besvaret July 9, 2019 Rapporter Share Besvaret July 9, 2019 Denne vil kunne gøre det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret July 9, 2019 Rapporter Share Besvaret July 9, 2019 Ellers prøv med denne Kontinuerlig on-off.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Damgaard Besvaret July 10, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 10, 2019 Mange tak for hjælpen :. Det er dejligt når man ikke kan finde ud af at lave blokkene selv. Ang et udgang modul har i erfaring med at den kan holde at trække 800w eller sætter i et overdragelse relæ på? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret July 10, 2019 Rapporter Share Besvaret July 10, 2019 230v output modulet er godkendt til 10A = 2300W (samlet eller på een udgang) så 800W burde ikke volde problemer. Og forsikrer man dem med 13A (hvilket man egentlig ikke må,) kan der samlet på alle udgangene trækkes 3000W. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jacob Damgaard
Jeg har brug for en timer som skal køre en cyklus at hver 15 minutter skal den sætte en udgang 1 min.
Kan ikke finde en fb som kan dette.
En som kan hjælpe?
Pft
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts