poen Skrevet May 31, 2019 Rapporter Share Skrevet May 31, 2019 Jeg har en gammel installation af IHC wireless, men er har ingen erfaring med at interface til controlleren. Jeg har installeret en Raspberry Pi med IHCCaptain og alt kommer fint op, men når jeg forsøger at hente konfigurationen fra controlleren, får jeg følgende fejl: AJAX fejl Alvorlig fejl i ajax/forms/settings.php HTTP type POST Request URL ajax/forms/settings.php Statuscode 500 Statustext Internal Server Error Response [BLANK] Controller HW version: 6.1 / SW version: 2.7.132 Er der nogen der kan hjælpe? Hilsen Per Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 1, 2019 Rapporter Share Besvaret June 1, 2019 22 timer siden, poen skrev: Jeg har en gammel installation af IHC wireless, men er har ingen erfaring med at interface til controlleren. Jeg har installeret en Raspberry Pi med IHCCaptain og alt kommer fint op, men når jeg forsøger at hente konfigurationen fra controlleren, får jeg følgende fejl: AJAX fejl Alvorlig fejl i ajax/forms/settings.php HTTP type POST Request URL ajax/forms/settings.php Statuscode 500 Statustext Internal Server Error Response [BLANK] Controller HW version: 6.1 / SW version: 2.7.132 Er der nogen der kan hjælpe? Hilsen Per Det lyder skidt jeg kan måske lige hjælpe senere søndag Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
poen Besvaret June 3, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 3, 2019 Hej Mikkel og andre Jeg har rodet lidt videre med problemet og det ser ud til at jeg ikke kan logge ind på min controller via port 80, men kun via port 443. Er der nogen der har et bud på hvor man kan ændre denne setting i controlleren? Hilsen Per Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkelbf Besvaret January 21 Rapporter Share Besvaret January 21 Hej. Fandt i løsningen på dette problem? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 25 Rapporter Share Besvaret January 25 På 21.1.2024 at 11:08 , Mikkelbf skrev: Hej. Fandt i løsningen på dette problem? Hvad er problemet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts