Peter Svendsen Skrevet May 27, 2019 Rapporter Share Skrevet May 27, 2019 Hej, Jeg har oprettet en funktion med sonos fb og alt virker fint med når jeg forsøger mig med afspil favorit i også en af mine Spotify playlister i sonos afspilles den ikke. Er det ikke muligt at afspille disse, selvom de er tilgængelige i systemet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 27, 2019 Rapporter Share Besvaret May 27, 2019 4 timer siden, Peter Svendsen skrev: Hej, Jeg har oprettet en funktion med sonos fb og alt virker fint med når jeg forsøger mig med afspil favorit i også en af mine Spotify playlister i sonos afspilles den ikke. Er det ikke muligt at afspille disse, selvom de er tilgængelige i systemet? Alle "eksterne" playlister er noget møg i den måde Sonos håndterer det på - mener du kan lave spotify playlisten som en favorit også den vej rundt gøre det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Svendsen Besvaret May 29, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 29, 2019 Jeg har testet og det var faktisk allerede sådan det blev gjort. hvordan kan man så sætte en playliste på? Jeg tænker en af de fede ting er at man kunne skifte musik... men det er pt kun lykkedes mig at sætte P3 på.... Hvad gør i andre hvis i ikke kan sætte playlister på? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 30, 2019 Rapporter Share Besvaret May 30, 2019 17 timer siden, Peter Svendsen skrev: Jeg har testet og det var faktisk allerede sådan det blev gjort. hvordan kan man så sætte en playliste på? Jeg tænker en af de fede ting er at man kunne skifte musik... men det er pt kun lykkedes mig at sætte P3 på.... Hvad gør i andre hvis i ikke kan sætte playlister på? Jeg bruger yousee musik som tjeneste der virker det - jeg har lige et par timer fri i dag og prøver at få fixed nogle fejl - jeg skal nok se lidt mere på det hvis jeg når det nu. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Svendsen Besvaret May 30, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 30, 2019 Hej Mikkel, Det ville være fedt, men ellers må jeg jo bare våbne mig med tålmodighed Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 1, 2019 Rapporter Share Besvaret June 1, 2019 På 30.5.2019 at 21:43 , Peter Svendsen skrev: Hej Mikkel, Det ville være fedt, men ellers må jeg jo bare våbne mig med tålmodighed Jeg skal lige have opsat en Spotify konto Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Svendsen Besvaret June 17, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 17, 2019 Hej Mikkel, Har du haft tid til at teste og se om du også oplevede problemet? mvh Peter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 17, 2019 Rapporter Share Besvaret June 17, 2019 Nej har desværre ikke haft tid. Håber jeg får tid i løbet af ugen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 24, 2019 Rapporter Share Besvaret June 24, 2019 Okay der ser ud til at være problemer med afspilning af favorit - men hvis du opretter en playlist tingene derfra virker det. Jeg undersøger lige hvad præcist der giver problemer med favorit afspilning deri - det er jo at foretrække da det holder "link" imod deres lister Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 24, 2019 Rapporter Share Besvaret June 24, 2019 Det er nu løst Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Svendsen Besvaret June 24, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 24, 2019 Fedt, at hører. Mange tak Skal vi gøre noget aktivt eller bliver den opdateret automatisk når det engang bliver frigivet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 24, 2019 Rapporter Share Besvaret June 24, 2019 6 minutter siden, Peter Svendsen skrev: Fedt, at hører. Mange tak Skal vi gøre noget aktivt eller bliver den opdateret automatisk når det engang bliver frigivet? Log ind i IHC Captain så skulle den gerne ville hente en opdatering Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Svendsen Besvaret June 24, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 24, 2019 Tak endnu engang mange tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Svendsen Besvaret June 24, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 24, 2019 Når jeg logger på IHC Captain så kommer der ganske rigtigt en pop op men den siger Din version er 1.27 og den nyeste version er 1.32 Og jeg er sikker på jeg ellers var oppe på 1.31 men uanset hvad jeg gør bliver 1.32 ikke installeret, heller ikke når jeg siger ja til at installere. har du oplevet det før og evt har et godt fif til en løsning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 25, 2019 Rapporter Share Besvaret June 25, 2019 Prøv lige igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Svendsen Besvaret June 25, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 25, 2019 Nu virker det, fedt Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts