Hop til indhold

IHC Wireless til 2 lampesteder

Recommended Posts

Jeg er nybegynder på området indenfor IHC Wireless og inden en elektriker bestilles vil jeg gerne have et overblik over hvilke komponenter jeg har behov for.Jeg har to lampeudtag i stuen som tændes og slukkes individuelt. De har altså hver deres knap til tænd og sluk men disse to knapper sidder i samme ramme. (dobbelt afbryder)Hvilke komponenter skal jeg bruges hvis hvert af disse to lampeudsteder skal have IHC Wireless med lysdæmpning? De skal stadid kunne styres individuelt. Det er vel et problem at man ikke kan få IHC Wireless dobbelt afbryder?På forhånd tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Forstår ikke helt hvad du mener med luset.Kombienheden forbindes med en fase ledning og tændledning til lampeudtag 1, lampeudtag 2 udskiftes med et wireless og programmeres sammen med tast 3 og 4 på kombienheden. Lampeudtag 2 skal blot have fase og nul monteret."Default settings" for en kombienhed er at de 2 øverste tænder/slukker og dæmper op/ned, mens de 2 nederste enten kan styre andre enheder eller bruges til scenariestyring af samme kombienhed. Man kan også bytte øverste og nederste taster rundt, så de nederste styre kombienheden.Hvis du bruger en controller kan du programmere hver tast individuelt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok