Kandersen Skrevet May 8, 2019 Rapporter Share Skrevet May 8, 2019 Er der nogen der kan fortælle mig, hvad indvendig mål er på opus 66 grønne indmuringsdåser? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Besvaret May 8, 2019 Rapporter Share Besvaret May 8, 2019 https://www.lk.dk/produkter/opus66 52mm bred og 48mm dyb Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret May 8, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 8, 2019 Det er udvendig mål. Jeg søger indvendig mål Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Besvaret May 8, 2019 Rapporter Share Besvaret May 8, 2019 Det har jeg også skrevet, læs teksten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret May 8, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 8, 2019 44 minutter siden, Thomas skrev: Det har jeg også skrevet, læs teksten Ahh sorry, jeg var så fokuseret på billede, fordi jeg har kigge på det en milliard gange nu.. Tak for hjælpen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kandersen
Er der nogen der kan fortælle mig, hvad indvendig mål er på opus 66 grønne indmuringsdåser?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts