Ren+e Skrevet May 7, 2019 Rapporter Share Skrevet May 7, 2019 Jeg bøvler lidt med det her ugeur skal have lavet en sluk alt på et bestemt tidspunkt Der står i hjælp at hvis man ikke vil bruge uge kan man skrive 00:00:00 men så synes jeg ikke altid at det virker , altså hvis ur start står til 00:00:00 og ur stop står til 06:30:00 ? hvis jeg gør det som nedestående ser det indtil nu ud til at virke (indtil vidre) er det den rigtige måde at gøre det på? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret May 7, 2019 Rapporter Share Besvaret May 7, 2019 Hvis du bare skal bruge en puls når uret går on, så er det helt fint Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Ren+e
Jeg bøvler lidt med det her ugeur
skal have lavet en sluk alt på et bestemt tidspunkt
Der står i hjælp at hvis man ikke vil bruge uge kan man skrive 00:00:00
men så synes jeg ikke altid at det virker , altså hvis ur start står til 00:00:00 og ur stop står til 06:30:00
?
hvis jeg gør det som nedestående ser det indtil nu ud til at virke (indtil vidre) er det den rigtige måde at gøre det på?
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts