Morten G. Christensen Skrevet May 1, 2019 Rapporter Share Skrevet May 1, 2019 Jeg har en IHC installation som egentlig har kørt upåklageligt i nogle år (Installeret i 2012). Men nu kan jeg pludselig ikke Sende et opdateret projekt til controlleren. Jeg har derfor behov for en ekspert der kan komme forbi (Fredericia), og hjælpe med at få systemet på højkant igen, med lidt få tilretninger. Nogen der kender en ekspert? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret May 13, 2019 Rapporter Share Besvaret May 13, 2019 6 minutter siden, Morten G. Christensen skrev: Ved nulstillingen, som blev anbefalet, skal jeg så opdatere funktionsblokke igen? Nej. Men nu kender jeg ikke Visility da jeg ikke selv har det, men skal den ikke logges på med en bestemt bruger der er oprettet i administrator? Den kræver også en bestemt firmware i controlleren for at virke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jumi Besvaret September 28, 2019 Rapporter Share Besvaret September 28, 2019 Hej med jer, mine 3 fjernsyn er begyndt at pixerlere mere og mere. Jeg tænker at det antenneforstærkeren eller strømforsyningen i IHC net anlægget. Jeg kan ikke længere købe A111-65 hvad gør jeg så? Jimmi Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret September 28, 2019 Rapporter Share Besvaret September 28, 2019 Vær sikker på at signalet ikke får meget forstærkning (gain). Fjern frontpladen i IHC Net tavlen, og der er mulighed for justering af gain bagved. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Morten G. Christensen
Jeg har en IHC installation som egentlig har kørt upåklageligt i nogle år (Installeret i 2012).
Men nu kan jeg pludselig ikke Sende et opdateret projekt til controlleren.
Jeg har derfor behov for en ekspert der kan komme forbi (Fredericia), og hjælpe med at få systemet på højkant igen, med lidt få tilretninger.
Nogen der kender en ekspert?
Link til kommentar
Del på andre sites
28 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts