Lars Jacobsen Skrevet April 30, 2019 Rapporter Share Skrevet April 30, 2019 Hej Mikkel Ville lige lave en ny IHC Captain installation med en gammel pi 1 model B jeg havde liggende men har et par udfordringer: 1) Hentede dit færdige image, men det virkede ikke. Det var ligesom ikke en helt komplet/nyeste build da der i Kontrolpanel ved opstart stod ver. 1.06. og den fejlede med en intern php error Enablede derfor SSH på pi´n og fik manuelt kørt wget -q -O - jemi.dk/ihc/install | sudo bash hvorefter den opdaterede installationen og nu ser det lidt bedre ud og jeg får ikke den fejl mere. Men dit image er nok ikke helt ajour :-) 2) Controller er i live: Og jeg kan logge på med "captain" i Service view fra en PC der benytter JAVA 8.66 med TLS 1, da controlleren kører en gammel firmware 2.7.144 Prøver så igen med den specifik konto til IHC Captain: (der står dog ikke version mere på dit kontrolpanel før login) Men login ser fortsat ikke ud til at virke Anny ideas ? Send en PM hvis du skal have SSH adgang direkte til pi´n Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret April 30, 2019 Rapporter Share Besvaret April 30, 2019 Det var godt nok mærkeligt - vil gerne se på det i aften sent eller i morgen - smid lige en PB så jeg kan kigge på det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts