TheDexterTeam Skrevet January 19, 2009 Rapporter Share Skrevet January 19, 2009 Hej,Hvilket program (meget gerne freeware) bruger I til at lave skitse over Jeres hus(e) til brug i Scene design?Jeg har nemlig "kun" en gammel tegning scannet ind i øjeblikket, men på den er ret så mange detaljer jeg ikke har brug for i scene view ;-)Hilsen Torben Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Agdestein Besvaret January 19, 2009 Rapporter Share Besvaret January 19, 2009 Hej Torben.Jeg har brugt PS Schematic. Der er en gratis version på deres hjemmeside:http://www.dps.dk/default.htm Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TheDexterTeam Besvaret January 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 19, 2009 Hej og tak for svar.Det jeg mente var dog et program til at tegne en plantegning over vort hus. Håber én af Jer har et tip til det også.Hilsen Torben Brøndum Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret January 20, 2009 Rapporter Share Besvaret January 20, 2009 Jeg bruger Microsoft Office VisioJeg ved godt det ikke er gratis, men det er uundværligt når man skal beskrive sit hus. jeg er pt. ved at lægge hele mit hus ind, med ALLE ledninger og ALLE komponenter. Et kæmpe arbejde, men jeg tror det bliver godt. Jeg har fra starten af lavet en meget præcis grundtegning af mit hus. Den har jeg så også gemt som en .jpg og den er brugt i SceneView Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Agdestein Besvaret January 20, 2009 Rapporter Share Besvaret January 20, 2009 Hej.Man kan godt lave grundplanstegninger i PC Schematic. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TheDexterTeam Besvaret January 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 20, 2009 ...der kan man bare se - jeg skal vist være lidt grundigere ;-) Hilsen Torben Brøndum Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts