chamtl Skrevet April 28, 2019 Rapporter Share Skrevet April 28, 2019 Hej, Jeg ved IHC Bridge har hjemme simulering, men er det kunne være fedt hvis det kom in IHC Captain også. Mvh Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret April 29, 2019 Rapporter Share Besvaret April 29, 2019 11 timer siden, chamtl skrev: Hej, Jeg ved IHC Bridge har hjemme simulering, men er det kunne være fedt hvis det kom in IHC Captain også. Mvh Claus Ja jeg har set på det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
chamtl Besvaret April 29, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2019 54 minutes ago, Mikkel Skovgaard said: Ja jeg har set på det ok, er det noget som kommer eller? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret April 29, 2019 Rapporter Share Besvaret April 29, 2019 Ikke umiddelbart nej Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts