Ren+e Skrevet April 27, 2019 Rapporter Share Skrevet April 27, 2019 findes der en funktionblok som løser dette: ved aktivering af tryk skal lyset tænde , men blink hvert 5 min. - indtil lyset slukkes af tryk eller timer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 27, 2019 Rapporter Share Besvaret April 27, 2019 Ja mener da der findes en blink fb (under alarm er det vist). Måske ikke ideel til det du ønsker men... Hvorfor og til hvad ønsker du denne funktion ? Blink - hvor længe er det du ønsker den skal “slukke” ? Bare 200 ms eller flere sekunder ? og nu skriver du også den skal fungere sådan indtil sluk på tryk eller timer. Dvs aktivering (og deaktivering) skal ske vha kip. af indgang, og timerne hvor skal den sættes ? I FB eller kommer det signal udefra ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
-1 Ren+e Besvaret April 27, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2019 Det skal virke sådan at når man går i bad og tænder lyset så skal den give et kort blink efter hvert f.eks 5 min og så skal den stoppe når man går ud og slukker lyset eller lyset slukkes af en timer efter f.eks 30 min ja det skal bare være kip funktion med timer (4 tryks dimmer) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Ren+e
findes der en funktionblok som løser dette:
ved aktivering af tryk skal lyset tænde , men blink hvert 5 min. - indtil lyset slukkes af tryk eller timer.
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts