Prebci Skrevet April 25, 2019 Rapporter Share Skrevet April 25, 2019 Hej alle sammen.. jeg er ny her inde og også til IHC! En der kan hjælpe mig med fb 1.2.05 sammen med 2.1.01?? Jeg er ved at blive vanvittig Jeg kan ikke få funktionen natdrift til at virke ordenlig!! Mit lys skal gerne tænde på 100% fra kl 6-20.30 og derefter skal det tænde på 30% Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret April 26, 2019 Rapporter Share Besvaret April 26, 2019 Hej Prebsi Velkommen til IHC-user.dk Umiddelbart ser dit program rigtigt ud, men du har et problem med linkningen af din lysdæmper. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Prebci Besvaret April 26, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 26, 2019 Hej Henning. Er det de udråbstegn? De har ikke været der før. Tænker de kom da jeg tog usb stikket ud af computeren og controleren. Jeg tror det er et eller andet med tidspunkterne i ur fb. Jeg har oplevet at det ikke skiftede til natdrift kl 20.30. Men så da jeg stod op før kl 6 var den gået i natdrift! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret April 26, 2019 Rapporter Share Besvaret April 26, 2019 Prøv at checke uret på controleren via adminview. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret April 26, 2019 Rapporter Share Besvaret April 26, 2019 1 time siden, Prebci skrev: Jeg har oplevet at det ikke skiftede til natdrift kl 20.30. Men så da jeg stod op før kl 6 var den gået i natdrift! Det skyldes sandsynligvis forkert tidsindstilling i controlleren. med en 6.x rettes det via administrator, i den nye v3 kan du gøre det direkte fra Visual under indstillinger. 1 time siden, Prebci skrev: Er det de udråbstegn? De har ikke været der før. Tænker de kom da jeg tog usb stikket ud af computeren og controleren. Ja, de må ikke være der. Din PC skal være tilsluttet til controlleren for at linke dem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Prebci Besvaret April 26, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 26, 2019 Det vil jeg lige prøve når jeg kommer hjem i aften. Jeg har ikke indstillet noget ur da jeg gik i gang med mit projekt. Så det kan muligvis være derfor? Eller indstiller det sig selv når man lavet et projekt? Jeg har det nyeste af alt udstyr. Har købt det hele for nogle måneder sidden gennem vores el grosist og sat det op og er så gået i gang nu med at programmere nu. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Prebci Besvaret April 26, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 26, 2019 Skal man egentlig tage hensyn til hvordan man kobler sig fra controleren når man bruger usb tilslutning? Eller kan man bare Hove stikket ud? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret April 26, 2019 Rapporter Share Besvaret April 26, 2019 I princippet bør man vel lukke USB udgangen først, det er dog ikke altid jeg for det gjort. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Prebci Besvaret April 26, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 26, 2019 Så fik jeg set på det! Og det var bare indstillingen af tid og dato i controleren! 1000 tak for hjælpen drenge, jeg er en lettet mand nu! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret April 26, 2019 Rapporter Share Besvaret April 26, 2019 Super, altid dejligt når løsningen er fundet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Prebci
Hej alle sammen..
jeg er ny her inde og også til IHC!
En der kan hjælpe mig med fb 1.2.05 sammen med 2.1.01??
Jeg er ved at blive vanvittig
Jeg kan ikke få funktionen natdrift til at virke ordenlig!!
Mit lys skal gerne tænde på 100% fra kl 6-20.30 og derefter skal det tænde på 30%
Link til kommentar
Del på andre sites
9 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts