Mikis Skrevet January 18, 2009 Rapporter Share Skrevet January 18, 2009 Hej med jerNu kommer dagens dumme spørgsmålSkal man være ansat hos et firma der handler hos LK for at komme på kurser hos dem? og kræver de at man er elektrikker.Mortensen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret January 19, 2009 Rapporter Share Besvaret January 19, 2009 det er kun firmaer der kan tilmelde, så man skal minimum være eletrikker Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret January 20, 2009 Rapporter Share Besvaret January 20, 2009 Hvis det er et IHC kursus du vil på, så er der faktisk et online kursus på deres hjemmeside, men det er jo selvfølgelig langt fra det samme som at være til et rigtigt kursus. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikis Besvaret January 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 20, 2009 det var det. men online kurset fortæller jo ikke noget om programering af blokke osv. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret January 20, 2009 Rapporter Share Besvaret January 20, 2009 Nej, men så vidt jeg husker, så står der noget om det i IHC manualen, men hvis man har lidt tid, så er det forholdsvist nemt at finde ud af at lave simple funktioner. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikis Besvaret January 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 20, 2009 Det jeg ved nu har jeg lært mig selv via maualen og forumet her. Så den kan bruges, men jeg lever selv af at undervise, bare i teknik på biler, men et rigtigt kursus er jo altid bedre end at læse sig til det.Men tak for informationen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts