Morten Johansen Skrevet January 18, 2009 Rapporter Share Skrevet January 18, 2009 Skal jeg opdatere controlleren med ny firmware hvis jeg bruger ny software ver 2,6.65 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 jens kruse Besvaret January 18, 2009 Rapporter Share Besvaret January 18, 2009 Der er nogle problemer med den gamle firmware. Jeg kan kun anbefale at opdater den. God fornøjelse. Husk at tage back-up inden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret January 20, 2009 Rapporter Share Besvaret January 20, 2009 Du kan godt køre videre med den gamle firmware, men der vil være nogle funktionsblokke i den nye software, som ikke virker optimalt på den gamle firmware.Derudover, skal du ha' den nye firmware, hvis du skal "snakke" med de nye produkter der kommer på markedet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jens Østerballe Besvaret January 21, 2009 Rapporter Share Besvaret January 21, 2009 Jeg vil sige det på den måde... har du en installation der fungere, og roder du ikke rundt i den som nogle af os gør det, er der ingen grund til at opgradere Hilsen Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Morten Johansen
Skal jeg opdatere controlleren med ny firmware hvis jeg bruger ny software ver 2,6.65
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts