Mikael Offersen Skrevet April 19, 2019 Rapporter Share Skrevet April 19, 2019 Jeg har en 3b kørende med 2.11 bridge. Den har forbindelse til netværk og strøm, men den optræder ikke på netværket når jeg scanner efter enheder. Heller ikke hvis jeg går ind på forbundne enheder på min router. Jeg havde reserveret en ip til den så den ikke skiftede, men stadig uden resultat. Hvad gør man lige i den situation, jeg har selvfølgelig forsøgt at tage strømmen til den og frakoble net osv... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret April 19, 2019 Rapporter Share Besvaret April 19, 2019 Når jeg reinstaller min PI2 har jeg ofte problemer med at netværks interfacet af en eller anden grund er fejl konfigureret. Eneste måden det kan løses på er med en skærm og et tastatur koblet direkte på PI'en. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael Offersen Besvaret April 19, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 19, 2019 Kan man ikke hægte sig på den med et krydset patchkabel? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret April 19, 2019 Rapporter Share Besvaret April 19, 2019 Ikke hvis netværks interfacet ikke er oppe, hvilket ofte er tilfældet når jeg har reinstalleret min PI. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts