Morten Johansen Skrevet January 18, 2009 Rapporter Share Skrevet January 18, 2009 Hjælp hvordan laver man lampeudtag dimmer touch i den ny ihc ver 2.6Jeg har ved hæftet programmet fra ver.2.01det er wireless 80mm lampeudtag 1 tast jeg mangler kan man copy funtionen over i 2,6 ver. [file name=Scenarier_med_2_lysd_mper.vis size=86344]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Scenarier_med_2_lysd_mper.vis[/file]Scenarier_med_2_lysd_mper.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret January 20, 2009 Rapporter Share Besvaret January 20, 2009 Kan du ikke bruge FB 1.2.03.c Trådløs dimmer 1 og 2 tastbetjent? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret January 20, 2009 Rapporter Share Besvaret January 20, 2009 HejJacobs løsning er rigtig god, men husk at produkterne ikke må være "touch" (fra tidligere version) da et internt regulerings retnings flag vil give dig problemer. (du kan opleve at den ene kører op og den anden kører ned ved fælles regulering)Opret istedet nye dimmer produkter i 2.6 og du får dermed aldrig problemet.ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Johansen Besvaret January 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 21, 2009 Jeg har måske ikke skrevet mit problem godt nok.Hvordan laver man 1 tast betjent lysdæmper i ver 2,6 med 1.2.03c Mangler i installations siden den gamle wireless,produkt med kun touch mens den nye er med tænd reguler/op samt sluk reguler ned.Hvad gør jeg i funktions siden når der vælges 1.2.03c(tænd/sluk reguler op/ned) okog hvad så ?Jeg ved hæfter gammel programMVH Morten [file name=lys_ops_tning.vis size=86343]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/lys_ops_tning.vis[/file]lys_ops_tning.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Adam Schønberg Besvaret January 29, 2009 Rapporter Share Besvaret January 29, 2009 Jeg har samme problem efter updatering... Der MANGLER en et produkt som wireless dimmer touch... Det er da en kæmpe brøler fra Lk´s side at man nu skal bruge 2 knapper for at styre sine wireless dimmer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret January 30, 2009 Rapporter Share Besvaret January 30, 2009 Hej AdamBare et hint...Prøv lige at læs begrundelsen jeg tidligere har skrevet...Man sammenhænger scenarie ikonerne til produktet/produkternes scenarie. Fordelen ved dette er at det spiller max. - derfor er det ikke en bug fra LK's side men derimod en genistreg :-)ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Adam Schønberg Besvaret January 30, 2009 Rapporter Share Besvaret January 30, 2009 Jeg bider alt i mig igen. Har lige snakket med LK og fik der forklaret hvorden det lige hænger sammen... Dog skal det lige siges at da jeg først snakkede med dem snakkede jeg med en gut der åbenbart sad med den gamle firmware ( fandt vi sammen ) id af så der var ikke meget hjælp der.... Men som sagt bider jeg det hele i mig igen... Og ja det fungre 100% efter hensigten nu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Morten Johansen
Hjælp hvordan laver man lampeudtag dimmer touch i den ny ihc ver 2.6Jeg har ved hæftet programmet fra ver.2.01det er wireless 80mm lampeudtag 1 tast jeg mangler kan man copy funtionen over i 2,6 ver. [file name=Scenarier_med_2_lysd_mper.vis size=86344]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Scenarier_med_2_lysd_mper.vis[/file]
Scenarier_med_2_lysd_mper.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts